Tuesday, January 14, 2014

Çalıkuşu 13.bölüm replikleri


Bir hafta berbat bir bölüm,bir hafta harika bir bölüm tezim tuttu.

Geçem haftaki beter bölümden sonra bu bölüm hoştu.

Lakin ben fazla romantik adam sevmiyormuşum,sizde durumlar nasıl bilmiyorum ama ayak yıkamalar,mendil koklamalar.sevdiceğim,yarim,bal dudak gibi sözcükler biraz fazla geldi bana ki,ben çok romantik olmakla eleştirilirim aslında...


Kitaptan azıcık bir benzerlik olsa seviniyorum.

Bu aşağıdaki sahne de Feride'nin teyzem hastaymış yalanı,kitapta da Kamuran'ın yurtdışına gideceğini duyup konağa geldiğinde söylediği yalandı :)


calikusu 13 bolum replikleri 1



calikusu 13 bolum replikleri 2


Bu bölümde güzel sahneler vardı ama repliklerle anlatılmayacak izlenmesi gereken sahneler olduğu için bazı belli başlı yerleri aldım.

Yoksa kaçırmış yada atlamış değilim.





calikusu 13 bolum replikleri 3



calikusu 13 bolum replikleri 4


Feride'nin ruh halinide çözemedim.

Şuh ama bazen,aşağıda olduğu gibi yada bazen yabani...





calikusu 13 bolum replikleri 5


Lades olayı için ise senaristi tebrik ediyorum.

Daha önce bunun üzerine romantik bir sahne izlediğimi hatırlamıyorum,orjinal olmuş.





calikusu 13 bolum replikleri 6



İşte tamda Feride ile hemfikiriz.





calikusu 13 bolum replikleri 7


Bu sahnede ♥♥♥





calikusu 13 bolum replikleri 8


Seyfettin Enişteyi cümleten seviyoruz,ama bu bölüm daha da tatlıydı.





calikusu 13 bolum replikleri 9

Kamuran'ın Feride'nin anne babasına söylediği sözler harikaydı,hepimiz epey duygulandık sanırım.


calikusu 13 bolum replikleri 10

Anne baba;

Bizim ahir dünyadaki kıymetlilerimiz.

Biz çocuklarınız;

bu 3 günlük dünyamızı 2 kişi tamamlamak niyetindeyiz 

Burada sizin huzurunuzda şerefimle temin ederim ki;

Feride'ye size akıttığı hasret göz yaşlarından başka hiç bir keder yaşatmayacağım.

Bana armağan bıraktığınız su damlası için sizlere sonsuz minnettarım.

Müsterih olun.

Biz bir yaprağa akan iki su damlası gibi birbirimize karışacağız. Nereye akarız?belli değil,lakin bize inanın huzurunuzda size mutluluk sözü veriyoruz 

Yarim ve ben;


der ve sözü Feride'ye bırakır.





calikusu 13 bolum replikleri 11

Anne baba;

size söz veriyoruz mutluluk sözü!

Feride'nin mekteptan çıkması ile baş edemeyen senarist çareyi mektebe Kamuran'ı sokmakta buldu.

Çünkü Feride,mektep tadilatıydı,izindi,o hasta bu hasta derken mektepten çıkması için üretilecek senaryo kalmadı.

İşsiz kalan Kamuran mektebe hızlı bir giriş yaptı.





calikusu 13 bolum replikleri 12



calikusu 13 bolum replikleri 13

Güzel bir sonla bitti,sevdim.

''Neriman ölsün,Necmiye beter olsun,Selim mapuslara düşşün'' temennilerimle yazımı sonlandırıyorum.


Yazılarıma Facebook,

Twitter,

ve İnstagram adreslerimden de ulaşabilirsiniz.


Yayınlanan tüm bölümlerin repliklerine bu etiket altından ulaşabilirsiniz.


Çalıkuşu 13. bölüm kıyafetleri için buraya bakabilirsiniz.

calikusu 13 bolum replikleri 14

No comments:

Post a Comment