Saturday, April 19, 2014

orguden ekmeklik

Merhabalar degerli site okurlarimiz. Bugunku makalemiz orguden ekmeklik.

Yine bir hediyeyle karşınızdayım...

Arkadaşlarımız ev aldılar ve ben de el emeği bir hediye hazırlamak istedim.Bu aralar favorim olan pembe rengini kullandım:) Gördüğünüz üzere de hamur kabartma çalıştım, umarım beğenirsiniz; siz beğenirseniz eminim sahibi de beğenir:)


orguden ekmeklik 1









orguden ekmeklik 2



orguden ekmeklik 3







Bir dee Ayva Tatlısı armağan edeyim size:






İstediğiniz kadar ayva


Tarçın çubuğu


Karanfil


Şeker


Su






Herkes biliyordur bu güzelim tatlıyı ama ben naçizane anlatayım:) Ayvalar soyulur,içi ve çekirdekleri çıkarılır tencereye dizilir(ben düdüklüde yaptım) Herbir ayvanın içi birkaç ayva çekirdeği, birtane karanfir ve bolca şekerle doldurulur. Ayvaların kenarından ,ayvaların yarısını bir parmak geçecek kadar su koyulur suyun içine de bir tana tarçın çubuğu atılır ayvalar yumuşayıncaya kadar pişirilir.Ve afiyetle yenir:)


Üzerine kaymak harika oluyor ama evde olmadığı için be dr oetkerin "kaymak tadında" sını kullandım o da güzel oldu,kremşantiden daha şekersiz daha kıvamlı diyebilirim:)Bizim evde kış günlerinin vazgeçilmez tatlıları kabak ve ayva tatlısıdır:) Tavsiye edilir:D






orguden ekmeklik 4



orguden ekmeklik 5








İyi akşamlar, öpüüldünüzzz:)














Bu yazi ile alakali daha detayli yazi inceleyebileceginiz guzel bir web sitesi : sal modelleri siyah beyaz

No comments:

Post a Comment