Tuesday, December 24, 2013

Masa Örtüsü ve Sigaralık...



Dikişi ilk öğrendiğim zamanlarda en çok masa örtüsü dikmeyi sevmiştim.Dümdüz dik gitsin, kenarlarınıda istediğin gibi süsle.Ara sıra uygun kumaş bulunca, ilk aklıma örtü yapmak geliyor.Bu kumaşıda yazın İstanbul'da Sarıyer'de parça kumaş satan bir dükkandan almıştık.Kocaman parça sadece 5 TL idi.


masa ortusu ve sigaralik 1


Geçenlerde elime geçti.Kenarına uygun bir harç bulup, geçirdim.


masa ortusu ve sigaralik 2


Renkleri salonuma yakıştı.


masa ortusu ve sigaralik 3



masa ortusu ve sigaralik 4


Masa örtüsünü bitirince hızımı alamadım, bir de arkadaşıma sigara kılıfı diktim.


masa ortusu ve sigaralik 5


  İki kumaşın arasına elyaf diktim.


masa ortusu ve sigaralik 6


  Ağız kısmına çırt çırt geçirdim.Aslında bu kumaştan nevresim diksem ne güzel olurdu.


masa ortusu ve sigaralik 7


 Neyse proje çıkarmayayım başıma.Zaten elimde o kadar çok yarım iş var ki.Hepsini bitirdikçe paylaşmaya çalışacağım sizinle.Sevgilerimle..


No comments:

Post a Comment